Image and video hosting by TinyPic

20090921

Alltså, okej.
Jag har som sagt inget liv så nu har jag fördrivit tiden med att läsa diverse fjortisbloggar.
Alltså. VA?
Huuuur står de ut med sig själva? De skriver enbart OM varandra och inget snällt direkt.
"Du ser ut som en gris. Din mamma måste ha trott du blev snyggare om hon slog dig med en stekpanna. Du har glugg. Ditt hår är grått. Du har tunt hår. Han och hon och den och alla är avundsjuka på mig. Jag GJORDE henne, utan mig vore hon ingenting." och så fortsätter det i all evighet.
Dessutom, de stavar som krattor!


Värst av allt är väl ändå alla småbrudar som ser upp till dem och vill vara likadana..
Vart är den här världen på väg egentligen?
Skönt att veta att jag är en bättre människa iallafall.

Kommentarer
Postat av: tåmi

Fjortisar har väl alltid varit såna, tror du inte? Bara det att de - efter bra många år - blev informerade om att internet existerar, och där kan ni skriva era superviktiga tankar om superviktiga saker. Vips så florerar alla fjortistankar i det globala spindelnätet. Hurra!

2009-09-23 @ 08:28:44

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0