Image and video hosting by TinyPic

20090903

Hörrni.
Jag är sjukt less på att plugga på distans.
Ingen som har ett litet jobb eller så över, så jag kan få nånting att göra om dagarna.
För, jag gör verkligen ingenting.
Ingenting alls.
Läser inte ens min kurslitteratur, mest för att jag inte vill.
Den är ju faktiskt spännande!

Nåja. Var på systemet för första gången och köpte vitt vin.
Känner mig gammal, ja.
Och så köpte jag en tröja, ett par skor och en kajal på hm för presentkortet jag fick.
Det var trevligt!

Imorgon ska jag skriva dikter med Skapande Svenskan.
Och läsa upp dem. Eheheh.
Jag kan inte skriva dikter. Eller vara seriös. Vad bra det kommer gå.

Kommentarer

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0