Image and video hosting by TinyPic

20090506

Saker jag insett: Jag köper skor som andra byter underkläder.

Nåväl. Popadelica i helgen var underbart.
Så jävla fantastiskt!

Andra grejer jag insett:
alla i Nässjö har skaffat barn eller opererat tuttarna sen jag var här sist.
Jag är glad att jag inte är en av dem.

Nu sitter jag i Varberg, i en husvagn.
Lovade mamma att vara hennes resesällskap i utbyte mot att få gå på Ullared.
Party! Köpte nya skor!
Hittade andra grejer också, typ en ficklampa, haha.

Kollar vädret nu, det ska tydligen vara varmare i Umeå än i Nässjö imorgon.
Kul!

Kommentarer
Postat av: Oliiiiiviiiiiaaaaaaaaaa

faaaast, jag köper ALDRIG underkläder :D

dock är det nog bara jag hohohohohlolzr

2009-05-06 @ 19:48:03
URL: http://papperskant.blogspot.com
Postat av: paulina (din gamla klasskompis som du borde sakna massor;)

jag har inte skaffat barn och jag har inte förstorat brösten!! fast jag är ju inte heller kvar i nässjö visserligen.. men du, vi måste ses i sommar tycker jag!!

2009-05-07 @ 12:45:30

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0