Image and video hosting by TinyPic

20090318

Hej, jag är rastlös.
Min hemtenta går jättedåligt.
Den är tråkig och jag känner inte för att skriva den alls.

Jag har kommit fram till saker jag absolut inte borde göra.
Typ, gå till Ica när jag är hungrig.
Ställa en micro bredvid sängen.
Inturrrnetshoppa.
Fylleringa.
Snooza.
Hänga på king.com istället för att skriva hemtenta.
Men, roligt spel.
Rainbow Rescue.
Det är skittöntigt med skitlöjliga ljudeffekter.
Jag är fast.

Och jag borde inte tränat igår.
Min förkylning är åt helvete. Fuckit.

Kommentarer
Postat av: Fidde

Jag tkr det är jätteroligt när du fylleringer klockan tre på morgonen:P

2009-03-18 @ 14:16:30
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0