Image and video hosting by TinyPic

20090620

Jamen det var då självaste fan.
Att jag redan ska vara så urless på Nässjö att jag bara vill spy.
Jag önskar min syster kunde komma hem från den där bröllopsfesten och kramas lite.

Nåja. Midsommar var trevligt.
Jag är inne på fjärde Twilight-boken.
Den är bra.
Jag längar tills andra filmen kommer.
Jag slog mitt rekord två gånger i Glamour Parking idag.
Världens mest meningslösa spel på världens mest meningslösa Facebook.
Mitt liv är så tomt.

Just det: Twilight får mig att tro på kärlek. Damn.

Kommentarer
Postat av: Fidde

Finns inget som heter kärlek!

2009-06-20 @ 23:33:40
Postat av: Tina

Kom tillbaks till Umeå Josefineeee!! :)

2009-06-23 @ 16:43:55

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0