Image and video hosting by TinyPic

20090616

Fick i uppdrag av Emma att uppdatera bloggen,
så hon vet vad som händer i mitt liv.
Och för att vara ärlig: sen sist har det inte hänt mycket.
Är i Nässjö nu, har haft en första svinbra helg.
Börjar jobba på torsdag. Är inte peppad alls.
Gillar det som har varit nu, alldeles för långa sovmorgonar med inte en endaste grej alls inplanerat.
Har varit fantastiskt.
Inte för att jag inte kommer kunna ha sovmorgon, men ändå.
Jag vill väl inte jobba för det.

Nåväl. Min dator verkar ha blivit spilld på under mitt lilla hemkomstparty i lördags.
L och Ö är numera sjukt svåra knappar att trycka på
och det krävs att jag måste slå dem litegrann.
Det är lite sådär halvirriterande, särskilt eftersom L verkar fastna lite varje gång jag trycker på den och ge ifrån sig ett litet ljud, "klatsch" typ.
De klistrar sig lite liksom,
men jag antar att jag får lära mig att leva med det.
Nu ska jag nog sova.
Ska ju trots allt promenera med och hämta Lilly på dagis vid sisådär halv två imorgon (idag).
Det kräver sin skönhetssömn.

Kommentarer

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0