Image and video hosting by TinyPic

20090714

Jag är trött, och uttråkad.
Nässjö är så himla, himla tråkigt. Jag vill att det ska hända något.
Just nu jobbar jag, tre eller fyra timmar varje kväll men utöver det händer liksom iiiiingenting.
Det verkar inte som jag får ledigt till Emmaboda heller, sommarens enda roliga förstört.
Ska ringa och tjata lite nästa vecka, håll tummarna för mig!

Imorgon är det premiär för nya Harry P.
Jag ska inte se den, för jag jobbar.
Och jag kan inte gå ut med Hanna imorgon, för jag jobbar.
Det suger lite att jobba kväll alltså.

Dagens roligaste har väl varit att jag sorterade vykort med en bild av en rumpa och en fjäder mellan skinkorna.
Den var i svartvitt, det var en kvinnostjärt och jag tror det var menat att vara sensuellt.
På baksidan stod det "Ha en trevligt sommar". Nice alltså.

Kommentarer

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0