Image and video hosting by TinyPic

20090122

Failfailfail.
Hela dagen har varit ett stort misslyckande.
Mediecelibatet räckte enbart i 19 timmar (men jag antar att det är en del ändå).
IKSU blev uppskjutet.
Jaja. Har insett att jag inte kan leva utan min mobil iaf, min enda trygghet. Lol.

Blev ledsen idag, på riktigt.
Av att jag såg vad jag antar vara en storasyster gå ifrån sin lillasyster,
som sprang efter och skrek "Dumma dig!".
Det skar i hjärtat och traumatiska barndomsminnen for fram.
Storasystrar kan vara riktigt elaka, just det Frida.
Även du var elak som liten (fast okej, jag bet dig konstant så det gör inget. Mina sår syns åtminstone inte).

Dessutom, i brist på annat att göra gick Lotten, Emma och jag förbi mitt blivande hem.
Det såg sött ut på utsidan.
Ett gult trähus liksom, och vem vill inte bo där. Fina firren.

Kommentarer
Postat av: Frida, den elaka storasystern :P

Var det en dröm eller verklighet? Jag fattar inte riktigt, jag vet det där om när vi var små, men raden innan.. Att din ena storasyster går ifrån dig.. Handlar det om mig???

2009-01-23 @ 10:42:30
Postat av: joline

Vadå blivande hem? :S

2009-01-24 @ 11:04:25
URL: http://twistandshout1.blogg.se/

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0