Image and video hosting by TinyPic

20090108

Tja, det var ett tag sen nu va.
Jag har inte riktigt haft motivation till att skriva, har kämpat med det där förbannade Content Studio men nu, nu börjar det äntligen bli lite fason på det hela.
Ska försöka få klart det ikväll, så kan jag klottra lite på rapporten imorgon, efter en lååång sovmorgon (Ulriks föreläsningar är värdelösa och dessutom är jag tillräckligt hajj på InDesign ändå).
Jag borde ta tag i det sista i CS nu, men jag tycker jag förtjänar en liten paus.
Igår satt jag i skolan och jobbade från ungefär 12-17, idag har jag suttit från 11-15 och så nu ikväll då.
Har bråkat med en rubrik som inte alls gjorde som jag ville, men efter att ha ändrat <input div=".."> till <input class="..."> och bråkat lite med css:en fungerade det alldeles utmärkt. Framtida yrke, here I come!

Jaja, jag ska nog försöka ta och fortsätta nu. Måste kolla Pers film om Root-dokument och se om jag fattar grejen med det,
sen ska jag dokumenthierarkia och se om det vill fungera.
Efter det ska jag belöna mig med motivationskakan jag köpte på Ica innan. Bye. :*

Kommentarer
Postat av: lotta

framtida yrke 4liiiiIiiiIIIIfe!



ses hos jenis ikväll. :)

2009-01-09 @ 13:54:30

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0