Image and video hosting by TinyPic

20090103

Nu är jag tillbaka igår.
Tågresan igår jag perfa, jag sov ungefär halva vägen så det var skönt.
Vaknade på bussen mellan Sundvall och Umeå av att jag snarkade, sådär pinsamt.
Jaja.

Har världens nackspärr, säkert för att jag sov snett igår.
Det var faktiskt riktigt skönt att komma hem och kunna ta en sovmorgon
samtidigt hade jag velat vara hemma längre så jag hade kunnat göra allt jag ville.
Kändes som att dagarna bara försvann och det var dags att åka hem direkt.
Iofs är det väl bra att jag är hemma också, för jag måste verkligen ta tag i Content Studio-skiten.
Men jag fattar ingenting, ska hänga på labben massa efter onsdag.

Nu rensar jag min externa hårddisk som är proppfull.
Man ser nästan hur det buktar ut på sidorna på den.
Flyttar över min serier till E:, hade tänkte flytta filmerna också men de fick inte plats.
Kanske flyttar över en del bilder, det är ju trots allt musiken som tar mest minne.

ÄÄähä, vilken tid det tar.
Jag kanske skulle gå och hänga med den nya tandläkarstudenten i korridoren.
Eller inte, för han verkar skittrist.
Men, jag bryr mig ju inte för jag flyttar i april.
Tji fick han.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha brukar också fylla mina hårddiskar med massa musik och filmer ^^

2009-01-05 @ 12:55:38
URL: http://amsoca.blogg.se/

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0