Image and video hosting by TinyPic

20090226

Åh.
Jag måste skaffa en hobby.
Eller åtminstone nånting, nånting som får mig att inte sitta och häcka.
Ett jobb kanske.
Nånting som skulle kunna betala linser och/eller glasögon eftersom jag knappt ser nåt längre.

Jag sitter och har ångest inför framtida kursval.
Jag är riktigt sugen på Skapande Svenska, men det är intagningprov -
att skriva en novell, dikt eller liknande och jag har verkligen ingen inspiration alls för tillfället.

Dessutom blir jag så jävla trött på människor som inte låter mig göra vad jag vill utan massa tjat.
Vad spelar det för roll om jag inte gör samma sak som alla andra.
Åh.
Sånt här får mig så låg.
Fan vad jobbigt allt är.

Kommentarer

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0