Image and video hosting by TinyPic

20090217

Idag var en sjukt ovärd dag.
Jag kunde inte sova trots feta sovmorgonen,
jag orkade knappt hålla mig vaken i skolan p.g.a febern
och jag har dessutom fått ont som fan i magen.
Det känns så jävla underbart att vara mig!

Imorgon hoppas jag på en fet sleep-in och en slapp dag i övrigt liksom.
Fast egentligen borde jag städa, men..
Det är ju knappast någon som ser min skit eftersom det aldrig är nån här.

Dagens detalj: Jag har sjukt mycket julklappsettiketter.
Dagens detalj 2: Mitt körkortstillstånd är fortfarande giltigt. Snabbkurs i sommar kanske?

Kommentarer
Postat av: Daniel

sjuukt ovärt seminarium, man fattade ju vinkeln direkt. Man behövde inte sitta och lyssna på samma sak 7 gånger.

2009-02-17 @ 22:01:38
URL: http://hastigt.blogg.se/

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0