Image and video hosting by TinyPic

20090214

Dagen till ära hade jag tänkt köra All by myself på högsta volym och sänka en vinare.
Tragiskt nog har jag blivit så jävla sjuk att jag inte orkat röra mig.
Det gör väl kanske inte så mycket ändå,
alla hjärtans fittdag är ovärd ändå.
Förstår inte riktigt hela grejen med att köpa massa löjliga nallebjörnar och ge bort,
bara för att liksom. Varför inte spontanköpa löjliga nallebjörnar istället för att dedikera en hel dag till det?
Uäh, lilla tragiska bittra singel..

Håkan var fin igår iaf.
Särskilt vi två 17 år, bara dårar rusar in och hurricane gilbert (ofc).

Nu ska jag snart se Mello, för Lasse är med. Så jävla värt.

Kommentarer

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0