Image and video hosting by TinyPic

20090205

I am a happy, yellow bumblebee.
Igår fick jag gratis Spotify av Fiddelino och det är då fan inte fyskam!
Spotify verkar värt, går att hitta massa rolig musik.
(om man inte är så jävla insnöad på pop/indie/whatever som alla mina vänner hemifrån är utan kan tänka sig att bredda sin smak liiiitegranna.)

Igår sa Lotten att: HIVES KOMMER TILL UMEÅ!
Vi ska dit såklart. Så jävla värt!
Sanningen att säga så suger väl datumet lite, men. Jag ska dit även att jag kanske är mitt uppe i en flytt.
Vafan, så länge sängen är på plats kommer jag överleva en dag.

Idag har jag förvånat mig själv.
Jag har duschat, fönat håret, druckit kaffe, sminkat mig och fixat håret på runt en timme.
Antagligen är det enda anledningen till att jag sitter här just nu, jag ska ner på stan om en timme och möta Lotten.
Lite tid över helt enkelt.
Men skönt att jag börjar bli snabb iaf, nu ska jag käka frulla/se How I met your mother. FETT.

Kommentarer
Postat av: Fidde

spotify is the shit :)

2009-02-05 @ 11:41:50

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0