Image and video hosting by TinyPic

20090202

Ibland blir jag rädd för mig själv.
Bland annat när jag märker hur dum och naiv jag är.
"Dun, vad är det för fel med det?" liksom.
http://anytime.tv4.se/webtv/?progId=729261&treeId=9023&renderingdepartment=2
Fy skäms!
Här sitter jag och förespråkar hur kasst det är med kött och päls samtidigt som jag med gott samvete sovit under mitt duntäcke varenda jävla natt i flera jävla år.
Nu efter att jag sett Kalla Fakta-klippet går min första tanke till att inte använda mitt duntäcke mer.
Andra tanken: Fan vad jag kommer frysa.
Och vad fan spelar det för roll om jag fryser? Jag lär det ha bättre än gässen och barnen i Afrika iallafall.
Nej, nu slänger jag mitt dun och sover påklädd istället.

Och jag som blev arg på Nordpolen för att han hade fuskpäls på sig..

Kommentarer
Postat av: lotta

meh. orka kasta ditt täcke INNAN du hittat nytt, när du ändå syndat i flera år

2009-02-02 @ 18:17:38
Postat av: Josefine.

jag sov under det inatt >< ikea-täcke sen!

2009-02-03 @ 06:51:53
Postat av: Dennis

Jag sov inte under mitt. Usch och fy..

2009-02-03 @ 15:56:59
URL: http://babianbertil.blogg.se/

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0