Image and video hosting by TinyPic

20090817

Kom att tänka på en grej innan, att jag skrattade halvt ihjäl mig när jag såg att David Pagmar (Montt Mardié) har en poserbild som profilbild på allas vårat kära facebook. Varför är det okej för oss vanliga, trista medelsvenssons att ha det medans jag ratar "kändisar"? Helt skumt egentligen.

Och Umeå närmar sig med stormsteg. Ska bli skönt som fan, ska försöka glömma lite sånt jag inte vill minnas. Eller åtminstone sluta må dåligt över det. Borde ju inte hänga upp mig på en såndär skitsak egentligen, men det är så jag är, I guess. Förresten, hur uttalar ni egentligen? Jag säger typ eeejenkligen. Och möffins om muffins, om man ska tro Lotta. :)

Köpte äckligt dyr kurslitteratur innan också. 790:- för två feta böcker inom ekonomi. Gud, vad seriöst! Och, bara så ni vet. Jens är seeeeeeeg.

Kommentarer
Postat av: lotta

Ja! Du säger "egentligen" med något slags finskt uttal, haha. Och möffins. Menmen, det är ju bara charmigt. Jag beställde också kurslitteratur för galet mkt pengar men hoppade över två av Stuart Allen. News culture. Känns det igen? Fyfan. Men annars är jag nästan nöjd med det jag ska läsa, Fredrik Lindström bl.a.



Snart fyller du ååår, legen - wait for it - dary! Såg det på fejsen. Blir awesome. :)

2009-08-18 @ 20:42:50
Postat av: Josefine

Haha, News Culture är väl den som har fint omslag? Eller tar jag fel? Men åh, vilka roliga grejer du får läsa :(



Ja, legen - wait for it - dary kommer det allt bli!

2009-08-18 @ 20:46:08
URL: http://elitsoldat.blogg.se/

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0