Image and video hosting by TinyPic

20090803

Sedärja. Jag överlevde Emmaboda, trots äckligaste fyllan nånsin på onsdagen.
Någonstans där förlorade jag min alldeles nya hatt, men det bekommer mig inte så mycket.
Vad som är värre är att någon stal min jeansjacka,
min älskade älskade jeansjacka som överträffade varenda jeansjacka i hela världen!
Nu måste jag hitta en ny men jag kommer aldrig nånsin hitta en som kan leva upp till förväntningarna min förra gav mig.
Sorg. Så mycket sorg.

Jag har lite smått panik över min sommarkurs också.
Papret ska in om två veckor och jag har kört fast så himla mycket. Damn.

Imorgon åker jag iaf till min mamma i Varberg.
Ska dit och slappa. Och plugga. Och bli bortskämd.
Hihu. Sånt gillas. Ska försöka tvinga med henne på en runda till Ullared också, trots min taskiga ekonomi.
Det gillas också. Förresten så har jag lyckats komma på lite grejer jag vill ha på min stora dag.
En Fjällräven-ryggsäck och en ny, smal plattång utan kam.
För övrigt funderar jag på att klippa håret kort. Är så himla trött på mitt trassel alltså.
Vi får väl se om jag vågar.

Kommentarer
Postat av: j

du har bra hår. det är stort och bra. se upp.

2009-08-05 @ 10:09:59
Postat av: Maria

jag har också panik över min kurs... och jag har tappat den fina koftan.

heh, men jag var i Ullared typ förra veckan ^^,

2009-08-06 @ 11:20:15

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0