Image and video hosting by TinyPic

20090430

Jomengoddagdå.
Jag är typ "ledig".
Det är typ, jättetrevligt.
Igår åkte jag tåg i vad som kändes som en evighet.
Min mobil ville inte funka där heller, så jag var strandad.
Som en val, ungefär.
Nädå, det gick ingen nöd på mig.
Jag hade Flight of the Conchords att roa mig med och jag behövde inte kissa på hela resan.
Snabbt uträknat: Jag kissade inte på runt 15 timmar.
Jag borde ställa upp i nån tävling om vem som kan hålla sig längst.
Tror mina chanser skulle kunna vara rätt bra.

Och så vart det valborg.
Jag orkar inte supa skallen i bitar.
Jag peppar en fylla på kanske lördag istället. Ellor?
Förra  helgen blev ju inte så hård som jag tänkte, lika bra att ta igen det nu haha!
Nåväl. Min dygnsrytm är aningens skev.
Ska försöka sova nu ändå. :*

Kommentarer

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0