Image and video hosting by TinyPic

20090422

Bra dag fram till för nån timme sen,
då slog bitterheten ner med all sin kraft och förpestade vardagen.
Don't know why.
Är på gräsligt dåligt humör iaf,
och jag känner mest för att lägga mig i sängen och grina och ta världens längsta sovmorgon imorgon.
Lär väl inte hända, dock.

Annars är planerna för resten av veckan så jävla slappa.
Funderar på att göra en viss diskursanalys imorgon, på fredag blir det Strömpilen med Lotten och på lördag fetingferren och jag planerar en bakissöndag.

Har tänkt på om jag kanske skulle hyra ut mitt rum över sommarn,
så slipper jag oroa mig för hyra och sådär.
Men det känns jobbigt. Uäh.

Kommentarer

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0