Image and video hosting by TinyPic

20090416

Ibland gillar jag när det är tyst.
Som just nu.
Jag är ensam.
Det enda som hörs är tvättmaskinens centrifugerande.
Annars är det helt knäpptyst.

Det är mörkt nu också.
Jag sitter i sängen.
Bara ett värmeljus tänt.
Har blivit något av en vana,
att låta det brinna en stund om kvällarna.
Det ger mig nån slags ro.

Jag saknar Småland lite.
Nog för att jag gillar Norrland och Umeå,
men fan vad trött jag är på snö.
Ge mig lite sol och sådär.

Nåväl, jag ska sitta här och fortsätta ha det tyst och mörkt ett tag till.
Mina fötter har somnat.

Kommentarer
Postat av: Fidde

Du glömde ju att berätta att du är en jääävel på Fia med knuff

2009-04-17 @ 01:07:33

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0