Image and video hosting by TinyPic

Shit.

Ni anar inte hur tråkigt det är utan ljud på datorn. Jag kan inte fördriva tiden med en film eller nånting, helt galet!
Har inte en enda bra film att titta på på dvd:n heller, så..
Jag blir tokig!

Dessutom har jag panik över den där jävla loggboken.
Inte för att jag inte är klar, utan för att jag inte vet om jag ska skriva mer eller avsluta den.
Men ja, jag ligger tydligen bättre till än många andra så. Jag är nöjd ändå.
Kanske lägger till nåt litet sen, kanske.
Nu ska jag, eh. Göra ingenting, igen.

Kommentarer
Postat av: anonym

hoppas du kunnat fixa din dator

2008-09-30 @ 15:26:26
Postat av: Josefine.

Nä, den är fortfarande hyfsat tyst.

2008-09-30 @ 19:12:11
URL: http://elitsoldat.blogg.se/

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0