Image and video hosting by TinyPic

Kärlekens alla färjor.

Hejhopp.
Egentligen är det nu jag ska vara seriös och läsa en massa grejer.
Imorgon är vi ett par stycken som ska samlas och diskutera till loggboken.
Orkar jag?
Nej.

Jag måste säga att jag blir ganska rastlös av att gå på universitet.
Liksom, vi börjar oftast 10 och slutar 12.
Efter det drar man hem och gör inte ett skit. Kanske läser lite, om ens det.

Iallafall så ska vi ju ha dendär sittningen nästa vecka som jag faktiskt(!!) betalade idag.
2 maträtter + vin och cider för 260 kr är ju rätt okej ändå.
Men mitt bekymmer är nog att jag inte har en tillräckligt "fin" klänning.
Dom är fina i mina ögon men klädelskoden är kostym.
Så inte tillräckligt fina ändå.
Har iaf hittat en på Halens tror jag det var som jag beställde men jag är inte säker på att jag hinner få hem den och att den ens passar.
Så, i nödfall har jag lagt till lite söta klänningar i minneslistan på Tradera.
Och dessutom köpte jag Sonic #3 från 2001 innan för 60 kr, jag är rätt nöjd. <3

Annars lyckades jag dubbelköpa en bok, köpte den begagnad på kurslitteratur.se men glömde det och köpte den på adlibris innan.
Men jag tror det löste sig, jag kunde fortfarande ändra min beställning så. :)

Nu ska jag hitta på nåt vettig.

Kommentarer
Postat av: anonym

Behöver inte vara en jättefin klänning

2008-09-11 @ 14:03:15
Postat av: Anonym

2008-09-11 @ 14:04:57
Postat av: Josefine.

nahe, men jag vill ha en jättefin.

2008-09-11 @ 18:23:31
URL: http://elitsoldat.blogg.se/

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0