Image and video hosting by TinyPic

Dumt.

Min dator är lite trasig.
Ljudet fungerar inte, vilket är sjukt irriterande.
Antingen har jag nåt virus som blockar ljudet, eller så är det ljudkortet som lagt av.
I vilket fall som helst så är det inte särskilt kul alls.
Tur att jag fick mycket lön så jag kan skaffa nytt ljudkort om det behövs.
Lyssnar på musik genom mobilen nu iaf, grannarna tycker säkert jag sjunger jättefint.

Igår var jag iaf med Lotta och Sara(?) på Shape Up, det var galet kul!
Har inte haft så roligt på hur länge som helst, minns inte ens när jag hade så kul senast liksom.
Danger var bra också, även att jag typ inte lyssnat så mycket på dom innan.
Hahah, annars har jag börjat med en ny fyllegrej, att stjäla saker.
Så igår kom jag hem med en shaker, sexton drinkpinnar och en cykelkorg(!).
Världens minsta cykelkorg iofs, men jag slapp ju köpa en ny :P
Synd att jag inte kan ha den på styret bara, min cykel är ju typ från sjuttitalet så styret är lite lustigt.
Men äsch.

Jag är rastlös.
Jag har världens sockerkick.
Fick världens ryck när jag var på ICA och köpte tre ton godis, minst.
Nu är jag så jävla mätt på det att jag kan spy, och ändå har jag flera kilo kvar.
Så om nån vill ha godis: det står på mitt bord. Det väntar. ÄT!
Puss.

Förresten, jag hatar tvetydiga signaler. Fuck you.

Kommentarer
Postat av: fiddelino

Men fan, du skulle ju inte sno!;)

2008-09-28 @ 23:26:20
URL: http://fiddelino.blogg.se/
Postat av: Josefine.

Nä, men. Jag skyller det på alkoholen.

2008-09-28 @ 23:27:34
URL: http://elitsoldat.blogg.se/
Postat av: joline

Hahaha! Så jävla skön! Det ska man göra när man festar! Hedvig snodde alltid ölglas som vi hade hemma sen. :P Fint att du hade roligt!

2008-09-29 @ 12:49:00
URL: http://twistandshout1.blogg.se/
Postat av: lotta

hej. yes det var sara och haha jag älskar hela grejen med att fyllestjäla saker. du såg ju vår lägenhet, fylld med konstiga saker från krogen. :D

2008-10-04 @ 00:24:43
Postat av: Josefine.

Haha, det är så värt det :D

2008-10-05 @ 14:42:19
URL: http://elitsoldat.blogg.se/

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0