Image and video hosting by TinyPic

Hej, jag har HIV.

Okej, så här ligger det till.
Igår kväll fick jag ett helt sjukt samtal från någon som påstod sig ringa från SMI och mitt namn hade dykt upp i en smittspårningkedja och jag var alltså tvungen att testa mig inna oktober, annars skulle jag debiteras en avgift på 7000.
Jag blir helt förstörd av det här, är helt säker på att jag har HIV och ser ungefär hela mitt liv passera revy.
Sen får jag veta att det är flera stycken på BDforumet som blivit utsatta för samma sak, alltså är det nån som kört ett pratical joke på oss.
Så igår var vi alltså fyra stycken som fick HIV, enbart för att vi hänger på BDforumet.

Imorgon lär det bli en masspolisanmälan, man beter sig inte sådär.
Ingen fullt frisk människa ringer och påstår att en annan har HIV.
Dessutom, lär det vara nån från BDforumet, jag tror knappast nån helt på slump slagit in fyra olika nummer och enbart hamnat hos BDare.
Det är så fruktansvärt dålig stil. Jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv som jag gjorde igår, pga ett enda samtal.
Hade sån brutal ångest, fyfan vad hemskt det var.
Aldrig mer oskyddat sex säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: fiddelino

Man ska ALDRIG ha oskyddat sex jossan! Trodde du visste de!

2008-09-22 @ 02:07:37
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0