Image and video hosting by TinyPic

Cut the Crap.

Idag har vi haft seminarium.
Det betyder, ungefär, att första delmomentet är klart.
Bara den där ångestboken kvar, sen är det färdigt och det ska firas.
Brutalt.
Sjätte kalasfyllan på en månad, jo man tackar!

Anyways, det där jävla skämtet.
Jag vet vilka som gjorde det nu, och egentligen vet jag inte vad jag ska säga.
Känns som att när man går på gymnasiet borde man vara lite mognare kanske?
Jag bryr mig faktiskt inte ett piss om dom får dagsböter och blir fattigare än vad dom redan är för det dom gjorde var helt fel.
Dels att dom utgav sig för att ringa från en statlig institution, och att dom dessutom orsakade mig och flera andra personer en helvetes massa problem/ångest/kval.
Man beter sig inte sådär.

Annars är jag ledig imorgon, första dan på länge.
Jag ska ändå försöka komma upp hyfsat tidigt, promenera runt och fota lite kanske, om vädret är bra.
Sen måste jag städa och plugga också.
Har en föreläsning/utvärdering av moment 1 på torsdag, sen är jag ledig i en vecka så det är nice.

Och jag har insett att med mecenat-kortet är det inte alls dyrt att åka hem.
2000 tur och retur, och jag flyger hela vägen.
Det är väl inte så jävla miljövänligt, men jag tjänar faktiskt en del pengar på det.
Dessutom sparar jag tid också, så det är skönt.
Visserligen får jag flyga Umeå - Sthlm, Sthlm - Kalmar men det gör mig inte så mycket.
Jag behöver ju inte lämna Arlanda liksom.
Och mamma och pappa för ju fixa skjutsen till/från Kalmar, det rör ju inte mig i ryggen liksom.
Det lilla får dom ställa upp på.
Så jag kommer hem i jul! Boka in mig!
Vet inga datum än, men ska se om jag kan få veta på ett ungefär på torsdag.
Kanske inte är så smart om jag missar några klasser då, vi ska göra en egen hemsida men..
Det borde ju gå att ta igen ändå.

Annars blir det väl en rätt dyr festivalhöst, but I don't  give a shit.
Jag är underbar, jag förtjänar det!
Puss.

Kommentarer

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0