Image and video hosting by TinyPic

X

Ibland.
Ibland så önskar jag att jag hade något riktigt intelligent att skriva.
Nåt sånt där så, om en person som inte känner mig läser, så blir den helt till sig.
Och typ, tycker att jag verkar vara jätteklyftig osv.
Men jag har ju aldrig nåt sånt att säga..

Jag känner mig lite sådär idag.
Mest för att jag saknar Sandra och Lilly till vansinnes.
För, Sandra skickade världens sötaste mms till mig idag, på Lilly.
När hon gosade med en pandanallebjörn.
Och det var så fint att jag dog lite inombords när jag såg det.
Jag har lite hemlängtan.
Lite sådär att jag vill åka hem och kramas med Sandra.
Jättejättejättemycket.
För, jag hatar att bo hundra mil från henne egentligen.
Hon är min bästa vän.
Och det är faktiskt skitkasst att inte träffas.
Men snart..

Förresten gav Sandra mig världens tips innan.
Vi ska göra hemsidor om fiktiva "föreningar" eller typ föreningar vi tycker borde finnas.
Och så sa Sandra: gör en om bajamaja!
Vilket jag såklart inte tänkt på men det är ju faktiskt skitbra.
Jag behöver ju inte jobba så mycket, så att säga.
Så Jens, I need pics!

Nej, nu ska jag nog pallra mig till ICA och köpa chips och ha filmkväll med mig själv.
Puss

Kommentarer
Postat av: litchobitcho

hum. Inte helt jättesäker på att jag har kvar nåt från bajamaja. ska leta lite. o_O

2008-10-12 @ 02:22:04
Postat av: Josefine.

meeeeeeeen.

du måste ha lite.

annars måste jag sitta och scanna skiten ><

2008-10-12 @ 13:27:31
URL: http://elitsoldat.blogg.se/
Postat av: Lisa

PUSS

Ja lovar o komma o hälsa på snart! Men vet inte när måste spara pengar till höstlovet om ja drar sthlm då.

men efteråt.

2008-10-12 @ 13:48:00
Postat av: Josefine.

kan du inte komma hit och gå på dtf med mig? :D

2008-10-12 @ 19:58:12
URL: http://elitsoldat.blogg.se/
Postat av: Sandla

Lip lip lip lip lip lip

2008-10-14 @ 18:38:20

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0