Image and video hosting by TinyPic

Uäh.

Jag hatar att min kreativitet är så jävla långt borta när jag behöver den som mest.
Jag hatar att min rygg håller på att ta livet av mig.
Jag hatar att jag bara vill sova.

Nej, men allvarligt. Min rygg tar verkligen livet av mig.
Det gör så jävla ont och det har börjat gå ner i ena höften nu också.

Urs, och på torsdag måste jag verkligen hitta vinterjacka och skor.
Hoppas jackan på slumpen finns kvar, jag har ju bestämt att jag vill ha den nu.

Fan. Jag hatar när man underskattar saker.
Som våran uppgift vi har nu, att skriva en text till en hemsida.
Easypeasy tänker man, ljuga ihop lite så voilá.
Men, HAHAHAHAH!
Vi ska skriva efter den klassiska retoriken, alltså
exordium
narratio
propositio
argumentatio
conclusio

och till råga på det ska vi ha med
ethos-, logos- och pathos-argument

samt, tre stilfigurer.

HEJA!

Just nu jag har helkasst exordium, helkasst narratio, helkasst proposito, helkasst argumentatio, helkasst conclusio, inga argument och en stilfigur.
Jag står still.
Fan. JAG VILL INTE PLUGGA LÄNGRE.
Vart är min motivation?
Urk.

Kommentarer
Postat av: fiddelino

Krya på dig med Ryggen joss! Tänker på dig! Pussar!

2008-10-15 @ 00:01:30
URL: http://fiddelino.blogg.se/
Postat av: fiddelino

Och du fixar det här Jossan, det vet jag att du gör. Bio när du kmr hem ? :)

2008-10-15 @ 01:35:03
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0