Image and video hosting by TinyPic

Tralala.

Nog blev det en del shopping idag ändå.
En klänning, en t-shirt, en tröja, ett linne och två par strumpbyxor.
Om ni har tur kanske jag fixar en bild eller två på det senare.
Men, jag trodde faktiskt jag var den enda människan i världen som gick in i provrum när det står folk där, men icke.
Först gjorde jag ju det, såklart, vilket var jääävligt pinsamt. Och ändå kollade jag.
Men sen var det nån som gjorde samma sak som mig, då fnissade jag mest.

Hahah, annars var tanten på banken rätt rolig.
Hon hjälpte mig och sådär, sen började hon prata hemförsäkringar och om hur mycket jag skulle spara om hon hjälpte mig och blablabla. Jag har redan en försäkring jag är nöjd med ju!
Sen avslöjade hon att hon hade gjort samma sak med personen innan mig, också en ung människa.
Hon får säkert nån tusenlapp extra för varje person hon lyckas snärja i hemförsäkringsträsket!

Annars har dagen varit rätt lugnt.
Käkade nånting innan som gett mig en allergisk reaktion, skitsnyggt.
Och jag har töjt mitt öra en hel mm till.

Och sen skulle jag faktiskt vilja veta vem det är som återkommande anonymkommenterar.
Tycker faktiskt att man kan skriva sitt namn, annars får jag nog ta och lösenordsskydda för det är faktiskt liite irriterande att folk inte använder namn, jag vill ju ändå veta vem det är!
Så skärpning.
Nu blir det ett par avsnitt av Wildfire till, sen Spore. Fett. Bye.

Kommentarer
Postat av: Daniel

jag tror det är BD killen!

2008-10-02 @ 22:45:45
URL: http://hastigt.blogg.se/
Postat av: Josefine.

Hahaha, det tror inte jag ;P

2008-10-03 @ 13:47:50
URL: http://elitsoldat.blogg.se/

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0