Image and video hosting by TinyPic

The only thing you can't pretend.

Jomensåatteh.
Ännu ett sånt där skitonödigt inlägg på g.

Världens längsta dag idag?
Ja. Shit, börja vid 8 är inte min grej va.
Men, jag har ju hunnit städa lite.
Alltså, dammsuga hallen och toan. Jag har ju så stor yta, eh.
Och dessutom har jag hunnit lipa till alla över att den datorn jag tittat ut och bestämt mig för att köpa inte finns i lager längre.
Jamen, hallå. Jävla pccity, dom måste ju förstå att jag vill ha den!
Men äsch, jag letade upp en annan.
En bättre, 4 mb ram-minne och 300 gb hdd för 5490. Helt okej.
Det var dom sparpengarna, hihi.

Annars, ja. Försökte mig på ps-uppgiften, men grr.
Min dator är inte trevlig. Särskilt inte när jag vill photoshoppa.
Så, ny dator please!
Min rygg är värre än vanligt också. Nästan sådär så jag vill köpa en kines,
även att jag är emot djurplågeri.
Eller, jag har ju ont i hela kroppen egentligen.
Alla leder värker, särskilt i benen.
Fiddes vita piller skulle sitta fint nu..
Och jag ska kanske sluta cykla snart.
Kanske. Jag överväger det.
Jag lär säkerligen trilla igen.

Imorgon ska jag käka middag med en, för mig, i stort sett okänd person.
Det kommer bli spännande.
Vi får se hur det går.
Nu ska jag trilla, framför tv:n.
Bye. :*

Kommentarer
Postat av: fiddelino

Du ska få piller när jag kommer upp! Suger att ha ont!!

2008-10-21 @ 01:57:54
URL: http://fiddelino.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vi får ta och ses nästa gång jag umeå besöker. Jag är också emot djurplågeri konstigt va? Ne.

2008-10-21 @ 23:01:40

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0