Image and video hosting by TinyPic

Smatterbrallan.

Jag är nöjd.
Idag beställde jag en laptop med väska för 5800.
Så nu ska jag äntligen börja plugga i skolan (läs: titta på tv och msn:a samtidigt).

Igår storstädade jag.
Dammtorkade, dammsög, diskade, putsade fönster och skurade toaletten seriöst.
Lyfte bort locket och allt det där, skrubbade som en galning med toaborsten.
Det kändes fan bra, även om det var lite halvsunkigt att vara dränkt i toavatten.
Men what the heck.

Huvudet värker.
Fick sån galen huvudvärk i Grisbacka innan,
men det var så jävla trevligt att jag inte ville säga nåt.
Tacokväll och Idolfrustrationer måste nästan bli ett måste!
Nu vill jag typ bara lägga mig i sängen och dö.
Jag fattar inte vad som är fel på mig,
jag sover konstant.
Inatt sov jag i över tolv timmar.
Jag vill sova nu, fast jag inte ens varit vaken tolv timmar.

Yeye. Ska ha frukostdate imorgon, så jag kanske ska sova ändå.
Så är jag förhoppningsvis pigg imorgon också,
för jag ska ju på den där inflyttningsfesten och sen på NH.
Indietema, det lär bli fint.

Annars, ja. Jo.
Jag har rosa naglar.
I feel so fucking feminin.
Not.

Kommentarer

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0