Image and video hosting by TinyPic

Kära dagbok.

Idag har varit en sjukt oproduktiv dag.
Det enda roliga jag gjort är att jag har hängt i köket hela dan typ.
För, igår träffade jag tjejen som bor i min korridor. För första gången.
Och vilken sjuuuuukt trevlig människa!
Vi har styrt upp korrfester och allt möjligt nu, vi ska laga mat ihop och hänga på varandras rum och ta sällskap hem när vi varit ute samtidigt och massa massa massa!
Helt plötsligt är det kul att bo i korridor!

Jag gjorde bort mig lite innan också.
Hela mitt rum är fyllt med blöta kläder nu,
eftersom jag är disträ och aldrig har koll på vilket datum det är.
Jag skrev upp tvättid till den 18:e och trodde det var idag, fast det var igår.
Så jag stal nåns tvättid. Och den blev inte så glad så..
Men jag skrev en lapp och bad om ursäkt.
Det var ju faktiskt ett honest mistake, jag gillar inte när folk inkräktar på mina tvättider så varför skulle jag sno deras då?
Jaja, det vart lite sådär halvjobbigt ett tag. Men nu hänger allt på tork överallt,
på stolar, vajrar och över duschstången.
Förhoppningsvis är nåt torrt imorgon, annars blir det naket till skolan och det känns sådär.
Faktiskt.

Nu ska jag fundera på att sova,
jag börjar trots allt 8.15 imorgon, men vid den tiden har jag oftast inte lagt mig.
Åtminstone inte om det är efterfest på Ålidhood/Nydalahöjd.
Särskilt inte om jag kör omkull med cykeln.
G'natt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jobbigt och klantigt. hehe! Kul att du har träffat henne :)

2008-10-20 @ 19:34:39

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0