Image and video hosting by TinyPic

Fuck u and u and u and u and u. And u!

Alltså.
Av nån anledning är jag sjukt jävla grinig idag.
Jag tror jag kan skylla det på mat- och koffeinbrist, men jag vet inte.
Sjukt jävla kass dag har det varit idag.

Urk. Fick tillbaka den där jävla loggboken med U idag, som jag visste att jag skulle få.
Ändå blev jag sur.
Jag orkar inte komplettera, även om det bara är en skitkomplettering egentligen, som bara kommer ta en timme.
Men ändå.
Varför kan jag inte bara vara duktig och seriös på en gång, så slipper jag sitta och tjura sen.

Ochochoch. Jag gjorde mitt första biobesök i Umeå idag.
Slutsats: Heja Filmstaden i Jönköping.
Aja. Filmen var antagligen den sämsta jag nånsin sett.
Efter ungefär 20 minuter fick jag panik och ville gå.
Jag har aldrigaldrigaldrig varit med om en film som fått mig att må så psykist dåligt innan.
Kass handling, så sjuuuuukt förutsägbar och äckligt "hejduskamåbraavattkollapådenhärfilmen".
Som om jag VILL tro på en film med en handling som aldrig nånsin kommer hända IRL.
Tjejer är så sjukt jävla dumma i huvudet, fyfan.
Men hej, i mitt nästan liv ska jag också bo på en ö med min mamma och min pojkvän och bygga upp varje dag kring diverse ABBA-låtar, sen ska jag sitta på bio också och plåga mig igenom varenda jävla minut där man hör nån fitta med kass musiksmak och kass sångröst halvhögt sjunga med och garva åt alla skitkassa skämt som inte var roliga en enda gång.
Alltså, jag ville bara gå ut och spy. I ren frustration vräkte jag i mig det jävla godiset som jag köpte och blev ännu mer illamående.

Jag har nog fan Tourettes också.
Under tiden jag skrivit nu har jag vräkt ur mig ett x antal svordomar och uttryck.
Grannen tror antagligen att jag är dum i huvudet (om han inte redan gör det, förstås).
But, I don't give a shit, han ska flytta ihop med sin töntiga flickvän snart iaf
och sen ska dom bli ett av dom där tragiska 20+ pensionärsparen jag aldrig tänker bli.
Fittkeso.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Nä jävla kenneth, han hatar oss! vi borde kasta bajs på hans hus eller något!

2008-10-27 @ 23:08:50
URL: http://hastigt.blogg.se/
Postat av: fiddelino

Så går det när man är otrogen mot sin biopartner!

2008-10-28 @ 00:00:45
URL: http://fiddelino.blogg.se/
Postat av: Josefine.

Nä, Kenneth är en trevlig man, han är bara lite insnöad.



Och hörrö, Fiddelino, jag hörde att du var otrogen först, så f u!

2008-10-28 @ 11:43:23
URL: http://elitsoldat.blogg.se/
Postat av: Sandla.

Pensionärspar? Moi et Juan?

2008-10-28 @ 14:26:14
Postat av: Josefine.

men ni har ju ett barn att vakta.

det finns värre pensionärspar.

2008-10-28 @ 14:47:27
URL: http://elitsoldat.blogg.se/

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0