Image and video hosting by TinyPic

And that's the place to be.

Igår upptäckte jag NH.
Och ja, saknar ni mig så vet ni vart ni ska leta.
Det är tydligen där det är bra musik, roligt folk och billig alkohol.
Tjing!

Annars har den här helgen gått åt till att festa.
Hade ju tänkt gå på den där lustiga festen med massa MKV-are, men jag hängde med Hannes och Albin istället och det var nog rätt val ändå.
Har träffat så sjukt mycket trevliga människor denna helgen, helt galet faktiskt.

Men nu ska jag våndas över att jag måste gå till ICA i halv storm, men vad gör man inte för kaffe liksom.
Dessutom tänker jag flöta chips och ta mig igenom säsong 2 av Wildfire.
För, det är sånt man ska göra på en söndag.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ändå att man smyg älskar bakis söndagar, its the shit liksom

2008-10-06 @ 23:19:14
URL: http://hastigt.blogg.se/

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0