Image and video hosting by TinyPic

x

Minns inte särskilt mycket av igår mer än att det var jävligt hårt,
att jag levde för två.


Jomensåatteh..
Jag är inte bakis, men jag är öm.
Fråga inte vad jag gjort.
Jag kan inte stödja på vänster ben,
det gör galet ont, har svullnat och börjar för tillfället ta en blålila nyans.
Det är synd om mig idag, därför ska jag lägga mig och se
PS. I Love You nu och käka godis.
Sen får det bli lite mer Gossip Girl, om jag orkar koppla in den externa hårddisken.

Imorgon blir en lång dag..

Kommentarer
Postat av: Calvin

Mja fast inte för mig, mjukstart imorgon

2008-11-16 @ 18:52:13
URL: http://cavve.blogg.se/gongong

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0