Image and video hosting by TinyPic

Utmaning.

Nu har jag tydligen blivit utmanad av Sofia att berätta sju saker om mig själv så..

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. (Detta gör jag inte eftersom det är några stycken, blir bara tärt att göra det...)

* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


JAG...

• hatar tandkräm över allt annat. Det är det äckligaste jag vet och jag får kväljningar varje gång jag borstar tänderna.

• ogillar när nån snyter sig in public, typ på en buss, i ett rum eller bland folk över huvudtaget. jag ogillar även när nån hostar bakom eller bredvid en och jag håller alltid andan då.

• lyssnar alltid på musik när jag går/cyklar och varje gång jag möter någon håller jag alltid andan, för jag är rädd att jag flåsar utan att jag hör det själv.

• har alltid problem med att äta frukost. Egentligen älskar jag frukost men min mage tål det tydligen inte.

• underskattar alltid min egna hastighet och är i stort sett alltid klar i förväg eller för tidig.

• oroar mig alltid för nånting och måste planera saker ett par dar i förväg. Jag är helt ospontan. Jag följer alltid samma rutin på morgonen också, annars går hela dagen fel. Alltså kan jag inte försova mig eftersom det skulle rubba hela min värld.

• läser 23 olika bloggar ett par gånger om dan i brist på annat att göra.

Jahapp, så ska jag tydligen utmana folk då med..

Fiddelino
Joline
Jens
Hanna

Johanna

Daniel

Lotta

Kommentarer
Postat av: fiddelino

Men jaa viill inte bli utmanad :O

2008-11-11 @ 15:23:31
URL: http://fiddelino.blogg.se/
Postat av: Josefine.

det blev du!

2008-11-11 @ 15:57:46
URL: http://elitsoldat.blogg.se/
Postat av: Martina

Du behöver ju såklart inte göra det igen! :)

2008-11-11 @ 16:30:50
URL: http://martinanoreliusson.blogg.se/
Postat av: Daniel

Haha, denna har jag gjort för flera årsedan!

2008-11-11 @ 22:24:05
URL: http://hastigt.blogg.se/

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0