Image and video hosting by TinyPic

Heipa.

Inatt ringde jag Fidde.
Han klagade på min dialekt.
I can't see why.
Kommer nog bli bra att åka hem över jul så jag kan träna upp min småländska igen.
(även att ingen här förstår vad jag säger)

Jag är lite bitter.
Jag visste precis vad jag skulle ha på mig ikväll,
så när jag tog fram den kjolen jag hade tänkt ha ser jag att det är världens hål i den.
Vad fan har jag gjort?
Aja, jag ska få låna Lottas symaskin så jag kan laga den, men ändå bittert.

Och jag har så sjukt ont i magen idag. Det är inte okej.
Men, jag botar det med lite alkohol om ett tag.
Nu ska jag packa ihop datorn och springa till bussen.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: fiddelino

Din dialekt är kass nu! :P vart har Rrrrrrrren tagit vägen? :O

2008-11-15 @ 19:14:56
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0