Image and video hosting by TinyPic

Pöh.

Inatt satt jag och spelade Gin rummy med några av grannarna. Det var sjukt trevligt, faktiskt.
Idag har en mask krupit runt i mitt huvud.
Nej, men. Det känns så. Jag har haft cpryck i min ena muskel hela dan och det känns precis som en mask som skakar på rumpan.

Anyways, jag fick en smärre chock när jag kollade internetbanken idag. Tydligen söp jag upp mina pengar i fredags, bra jobbat!!
Jag är så jävla nöjd.
På lördag ska Emma, Maria och jag på Shape Up, då ska jag vara hyfsat nykter. Sen helgen efter det är det korrefest här, så det är ju bara för alla som läser att planera in det.
Och helgen efter det är det julfest/korrefest och sen åker jag hem och vilar.

Ochochochochoch. Jag drack vinterns första julmust idag, den var god. Det glädjer att veta att jag har en till som väntar på mig i kylskåpet.

Kommentarer
Postat av: Jens

Drack julmust för flera veckor sen! Lameass!

2008-11-23 @ 19:44:09
Postat av: Josefine.

Men julmust får egentligen bara drickas i december juuuu. Pussy.

2008-11-23 @ 19:48:26
URL: http://elitsoldat.blogg.se/

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0