Image and video hosting by TinyPic

Hårt, skoningslöst och tungt.

Försökte ta en powernap nyss,
det funkade inte.
Det är en miljon tankar som flyger runt just nu.
När ska jag lära mig att inte ta andra på för stort allvar?
Att det inte spelar nån roll vad dom säger?
Det är handling som räknas,
jag vill ha handling.
Först då ska jag börja tro på andra igen.
Tills dess ska jag fortsätta vara cynisk och bitter.
Jag ska tro det värsta om alla tills motsatsen är bevisad,
så slipper jag förhoppningsvis bli bränd igen.

Äsch.
Jag är en sån jävla tönt.
En otrevlig tönt.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad fick du på retorik upg btw?



tråkig fråga men aah!

2008-11-02 @ 17:58:44
URL: http://hastigt.blogg.se/

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0