Image and video hosting by TinyPic

Fness.

Jag börjar känna mig som Ronnie Sandahl.
Han är inte den enda som har invasion av bananflugor.
Dom jävlarna är överallt, i hela mitt rum och det känns så jävla ofräscht.
Nu har jag iaf gillrat diverse fällor så förhoppningsvis är många av dom mer eller mindre döda imorgon.

Gårdagen var fin, den tackar jag Emma för!
Shape up var bättre än nånsin (av alla dom tre gånger jag varit där) och Sound of Arrows var coola, såklart.
Inte för att jag hade förväntat mig nåt annat heller, jävligt kul att dansa med sångaren!
Synd på vissa störiga moment, men jag antar att jag får stå ut.

Men ehm, nu ska jag läsa nån text om fyra P:n så jag kan briljera imorgon.

Kommentarer

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0