Image and video hosting by TinyPic

Deepthroat gives you HIV.

Idag har jag pratat med båda min systrar.
Luren har suttit klistrad mot örat i timmar
och fy fan vad jag saknar dom.
Jag är glad att det inte är långt kvar till jul så jag kan träffa dom,
för det behövs verkligen.
Jag har världens heartache över att jag inte träffat dom på över tre månader
och att jag dessutom inte kan åka hem till Sandras födelsedag.

Jaja, jag ser fram emot helgen iaf, den börjar imorgon.
Lotta och jag ska bara kämpa lite med kampanjuppgiften först.
Jag tror det blir en bra helg i vilket fall som helst
det blir åtminstone en Lotta-helg igen!

Och jag är jävligt glad att grannarna flyttar snart,
jag börjar tröttna på att dom ständigt snor min plats i kylskåpet.
Hon är en riktig översittare också,
tror att hon är nåt speciellt för att hon läser cellbiologi
när vi andra bara pluggar till fritidspedagoger, gympalärare, informatörer osvosv.
Synd att hon inte är tillräckligt smart att tvätta håret..

Nej, nu ska jag sluta vara bitter och ta tag i uppgift 1.
Om jag bara kunde få lite böcker, vill säga..

Kommentarer
Postat av: fiddelino

nänä se inte fram emot att träffa mig....

2008-11-12 @ 22:16:15
URL: http://fiddelino.blogg.se/
Postat av: Josefine.

Men som om du ringt mig eller? Nä, precis!

2008-11-13 @ 08:26:31
URL: http://elitsoldat.blogg.se/
Postat av: fiddelino

Jag har ju TELEFONFOBI!!!! Och jaa det är en bra bok! :D

2008-11-13 @ 23:15:11
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0