Image and video hosting by TinyPic

Bitter.

Fyfan.
Jag har fått nån jävla betalningspåminnelse på CDON på en sak jag var helt säker på att jag betalat.
Så kollar jag min internetbank, pengarna är dragna men tio dar senare har jag fått tillbaka dom från CDON?
Jag har inte ens märkt det, vad fan är grejen liksom?
Jag var ju helt jävla säker,
DOM KAN JU INTE LÄMNA TILLBAKA PENGARNA SÅDÄR.
Fan. Såklart har jag slösat upp dom utan att fatta det också.
CDON är dumma i huvudet, jag är dum i huvudet.

Och jävla Pccity som aldrig drar pengarna för min dator.
Nu har jag mailat dom gånger tre och dessutom pratat i telefon med dom, nu får det fan vara nog.
Nyss fick jag svarat att
"vi har dragit pengarna, kolla din kontohistorik så ska du se att det drog sen 13/11".
Men dom är ju fortfarande där!!!
Lägg av. Jag har ju kvar dom!

Pratade med Swedbank nyss och dom säger att det inte dragits några pengar, måste maila Pccity igen..
Och jävla CDON säger helt plötsligt att jag har två obetalda fakturor!?
Jag fattar ingenting, dels för att jag aldrig beställer mot faktura och dels för att jag enbart har beställt från CDON en enda gång i hela mitt liv.
(och det var fan den sista också).
Jag blir så jävla sur på sånt här, ska ringa och skälla ut dom allihop.

Kommentarer
Postat av: lotta

cdon är sämst. de stal min kamera en gång. och en hundring!

2008-11-17 @ 18:05:26
Postat av: Josefine.

jag ska spöa skiten ur dom. så jävla kasst att dom inte har telekundtjänst, då hade jag ringt och skällt som fan.

2008-11-17 @ 18:09:48
URL: http://elitsoldat.blogg.se/
Postat av: Lisa

jobbigt :(

2008-11-17 @ 22:45:21
URL: http://popflickan.blogg.se/

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0