Image and video hosting by TinyPic

Aw.

Vissa saker gör ju att man bara väl slänga sig på första bästa flyg hem.
Till exempel:

"Sen så tänkte jag komma till att jag faktiskt saknar Josefine lite också, tro det eller ej va. I våras tjatade hon på mig om att vi borde flytta ihop när vi båda ska plugga i Jönköping. Jag tyckte då att jag inte klarade att bo med någon. Det stämmer nog, egentligen, men Josefine kanske är en av få som jag faktiskt skulle kunna dela grytor och stekpannor med. Nu bor hon ju 100 mil bort, närmare Arkis än jag någonsin varit.
Vad hade hänt om jag valt Ljusdesign? Vad hade hänt om du kommit in här i Jönköping? Hade alla varit glada? Hade vi faktiskt bott ihop? Kanske, kanske inte. Det får vi ju aldrig reda på.
Kanske är det bäst såhär. Ibland vet man ju inte vad man har förrän det bor i Umeå, som man brukar säga.
"

Kommentarer
Postat av: Bitcho

hihihihihi ^_^

2008-11-27 @ 20:57:48
Postat av: joline

Hihi, ahw, vad sött! :P

2008-11-29 @ 16:31:07
URL: http://twistandshout1.blogg.se/

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0