Image and video hosting by TinyPic

Arrrrrn.

Jag är sjooook.
Det är synd om mig.
Halsen gör ont. Näsan är täppt. Ögonen rinner.
Jag är inte annat än sexig just nu.

Såg den andra Arnfilmen innan.
Den var okej, jag hade för höga förväntningar eftersom jag älskar böckerna.
Såg dock en skitkass grej i filmen:
I krigsscenen folkungarna/norskarna vs. sverkrarna/danskarna använde dom samma klipp två gånger.
Det upptäckte jag enbart på grund av att jag stirrar på hästarna då.
Samma rumpa/svans sprang förbi på precis samma sätt.
Så, om nån orkar vara lika dryg som jag (och har laddat ner på två filer):
kolla 42:17 och 43:12 så ser ni samma gula häst med vit svans kuta förbi.
Allt runt omking är detsamma också, jag har studerat.
Det stör mig sjukt mycket, faktiskt.

Nåja, det var ju en fredagkväll det också.

Kommentarer
Postat av: fiddelino

HA HA HA HA! heeestnoerden! ;)

2008-11-28 @ 23:46:34
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0