Image and video hosting by TinyPic

She's a machine

Jag är lite halvdålig på att blogga.
Har ingen tid direkt, men nu verkar det ordna sig.
En vecka kvar i skolan och sådär bara.
Snart Siesta också och bara därför tänkte jag bjuda på en packlista!

  • Sovsäck
  • Liggunderlag
  • Kudde
  • Sprit + läsk (bara för att)
  • Smink, duschgrejer, hårgrejer, deo och sånt. (för jag vill vara snygg)
  • Klädombyte
  • Stövlar (dom är snygga och vattentäta)
  • Solkräm
  • Pengar, såklart. Och leg, så jag kommer in.
  • Plattång, spegel
  • Partysugrör och lite plastmuggar (plötsligt blev allt roligare)
  • Varm jacka, lonkisar, vantar, mössa (det lär bli kallt)
  • Solisar
  • Tält + pressening, det regnar in
  • Silvertejp och bomull. Nåns skor kan ju gå sönder!!
  • Många par strumpor!
  • Tandborste, tandkräm och sådär
Allt detta ska såklart få plats i min vandringsryggsäck.

Kommentarer
Postat av: Cavve

Jeez kvinna,vantar?

2008-05-24 @ 11:42:17

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0