Image and video hosting by TinyPic

Popadelica volume 3

Yes, igår var det allt Popadelica igen och det var sjukt bra.
Det som sågs var Niccokick, Kristian Anttila, Lasse Lindh, 64revolt, SoKo och Hästpojken.

Niccokick var sjukt bra som start, införskaffade en liten Niccokick-tischa och sådär. Var sjukt pepp på att se dom och dom var bra!
Anttila, njaaae. Igår var han lite för emo för mig. Aukustiskt och sådär, var väl rätt tråkigt egentligen. Inte värt att missa Kapten Röd för.
Lasse, ooh, Lasse. Så JÄVLA bra. Lasse var så jävla peppad, jag var så jävla peppad, alla andra var så jävla peppade också! Sjukt bra var det allt!
64revolt var också pepp som fan, ooh vad vi dansade <3
SoKo, nja. Lite trist, kanske för att allt annat varit så jävla röj och så kom hon och var lugn. Men det var mysigt iaf, hon är sjukt jävla söt.
Hästpojken var röj också, åkte väl på liite väl mycket stryk där men det var ju värt det, även att det värker i hela kroppen idag.

Jaha, och sen då. Lillen, Lövet, Johanna och jag satt och chillade efter Hästpojken när dom andra kollade på Hidden Cameras eller vad det var. Anyway, när vi satt där kom först Lasse förbi och chillade lite med oss en stund, några minuter senare kommer Anttila och direkt efter honom kom en fotograf och undrade om han fick fota oss till nån studentkårstidning. Sure! Och i samma veva fick jag ett sms från Hanna, jag kunde visst inte åka med dom hem. Shitshit, ringde Fidde och kollade om han kunde och det var väl en jävla tur det att han inte gått och lagt sig, annars hade jag väl fortfarande suttit i Huskvarna.

Tack så sjukt jävla rövmycket Fidde! <- Hedersomnämnande
Tack till alla andra som gjorde min dag värd också. Puss

Kommentarer
Postat av: Fidde

Jag är så jääkla stabil!

2008-05-05 @ 14:52:30

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0