Image and video hosting by TinyPic

Cancerkropp.

Åååååh.
Jag blir så jävla irriterad ibland.
"LÅT BLI"
Seriöst?
Varför i helvete skriver dom låt bli på allting?
Jag har ju inte ens gjort nåt från början.

Pappa anklagade mig för att ha druckit upp deras juice men det var han som glömt att ta fram den.
Nu har dom börjat märka allting med "LÅT BLI".
Jag har ju för helvete inte ens gjort nåt?
Jag menar, det stod en burk i frysen.
Det står "LÅT BLI" på den och den är ihoptejpad.
Klart som fan man kollar då, eller hur?
Hade det inte stått nåt på den hade jag ju inte ens lagt märke till den.

Fattar inte vad fan dom sysslar med, men jag har en tröst iaf:
Det är förhoppningsvis bara ett halvår kvar
.
Jag tröttnar snart på riktigt.

Kommentarer

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0