Image and video hosting by TinyPic

Pang!

Jag ska skriva ner allt som är bra med att jag ska bo ensam nu.

  • Jag kan göra precis vad jag vill, när jag vill.
  • Jag kan vara naken hela tiden.
  • Jag kan fisa och rapa hur mycket jag vill.
  • Jag kan lyssna på musik hur högt och länge jag vill.
  • Jag behöver inte bry mig om att diska eller städa.
  • Jag kan skolka hur mycket som helst utan att nån får veta det.
  • Jag kan duscha med öppen dörr så spegeln inte immar igen hela tiden.
  • Jag kan duscha hur länge jag vill. (<3)
  • Jag kan gå på toa utan att stänga dörren.
  • Jag behöver inte stänga dörren till mitt rum hela tiden.
  • Jag kan dricka kaffe i oändlighet.
  • Jag kan skita i att äta om jag inte orkar laga mat nån dag.
  • Jag kan stöka ner precis så mycket jag vill.
  • osv osv osv...
Sen finns det ju det som är dåligt också. Tex om jag måste vara ensam för länge eller om det kommer massa spindlar. Då får jag psykbryt.

Kommentarer
Postat av: majs

Jättefin blogg fina du och fina inlägg.
och jag vill också bo själv!
lyxigt att bo själv men jobbigt också, men härligt du!:D
ska fortsätta läsa din bloggis nu.

2008-04-13 @ 23:16:25

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0