Image and video hosting by TinyPic

Kom Kampsång.

Kampblogg.
Jag är så jävla frustrerad. Har lust att skrika och slå på allt jag kommer åt.

Egentligen borde jag vara glad för din skull, men icke.
Tänker nog inte skriva mer än så för jag är avundsjuk faktiskt.
Jag vill också.

Tänk om det kunde hända nåt roligt nu på lovet.
Nåt som bara kommer och tar en med storm.
Nåt som kommer, sliter tag i en, försvinner och lämnar en nöjd i ett par veckor.
Eller något som vara, varför inte.
Men jag vågar inte hoppas på för mycket, jag vill inte alls bli besviken. Det känner jag inte för.
Men något skulle vara så underbart, något litet att minnas.
Nåt sånt där man kan titta tillbaka på när man är äldre, så man sitter sådär och småler åt sina egna hemliga tankar som ingen vet om.

Geh. Helgen har varit helt fucked-up. Inget blev som jag ville, kanske tur det ändå.
Jag hade nog inte pallat allting. Det blev så mycket, särskilt det med Lilly och allt, stackarn.
Jag ska inte skriva för mycket om det men jag vill att Sandra och Johan ska veta att jag tänker på dom iaf. :*

Godyes. Det känns bra att jag har klart mina högskoleval nu iaf. Jag har inte sökt än, måste vänta på nån pinkod från studera.nu men sen när den kommer så.
Jönköping, Örebro, Halmstad, Umeå är mina val. Samma program, olika inriktningar.
Medie- och kommunikationsvetenskapliga programmet, inrikting PR/marknadskommunikation i Jönköping.
Det är ju där jag vill komma in helst, sen var inriktingarna typ global kommunikation, allmän, film eller nåt sånt.
Jag minns inte riktigt, jag får väl helt enkelt se var jag kommer in.
Nej, nu räcker det. Hej!

Kommentarer
Postat av: Fiddelino

Högskola:O Ambitioner! Imponerande;)

2008-03-25 @ 23:14:35
URL: http://fiddelino.blogg.se
Postat av: Josefine.

Ja, jag vill inte sluta på posten som mina systrar.

2008-03-26 @ 09:13:20
URL: http://elitsoldat.blogg.se
Postat av: Sandra

Bara för att man jobbar p åposten kan man ha ambitioner, o man kan till o med plugga på högskola när man jobbar där, o få
betalt, så fuck you! = P

2008-03-29 @ 15:34:26
Postat av: Josefine.

Hahahaha, ja man kan ju vilja bli postenchef ;P

2008-03-29 @ 21:08:48
URL: http://elitsoldat.blogg.se
Postat av: Sandra

Ambitionen är att bli personalchef, varsomhelst, så fuck you igen!! (får du betalt av ditt jobb när du börjar plugga i höst?)

2008-04-01 @ 13:15:44
Postat av: Josefine.

Klart som fan jag kommer få betalt, om en sådär 4 år.
Jag kommer bli stenrik!

2008-04-01 @ 20:02:18
URL: http://elitsoldat.blogg.se
Postat av: Sandra

Då kommer du ha feta studielånet!! Har jag? Nej... Haha! Sucker, posten e bäst!!

2008-04-01 @ 22:08:58
Postat av: Josefine.

Haha, kommer jag få asmycket mer betalt än dig? Ja.
Kommer mitt studiebidrag behöva störa mig det minsta? Nej.
Kommer jag har snyggare bil, hus och häst än dig? Ja.
Kommer jag ha ett roligare jobb än dig? Ja.
iWin.

2008-04-01 @ 22:22:00
URL: http://elitsoldat.blogg.se
Postat av: Sandra

Bidrag? Inte om du bo i studentboende, då lär du behölva skaffa dig feta lånet o betala av på det varje månad,. flera tuden, å din bil komme rkosta fler tusen, ditt hem med... Så även om du tjänar mer, komme rjag ha det bättre ändå, bara eftersom jag pluggar gratis o inte du, HAHA! In your face!

2008-04-02 @ 07:32:37

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0