Image and video hosting by TinyPic

I will always be your soldier.

Jag är ganska dålig på att blogga. Jag har inte direkt haft tid eller lust nu ändå.

Iaf, i fredags var jag på Bongo. Lykke Li spelade och hon var faktiskt en besvikelse. Eller, det var så mycket folk så man kunde inte röra sig eller andas. Det var lite jobbigt ett tag.

Annars har det väl varit en okej vecka. Överlevde 2 prov och 1 redovisning, den ena redovisningen blev uppskjuten så den ska vi göra imorgon. (fast helst inte) VG på ena provet, och G på matten. Sjukt skönt, hade sån jävla ångest inför det. Fattar verkligen inte matte.

På tisdag åker pappa och Kate till USA så då blir jag ensam hemma i 17 dar. Jag letar fortfarande efter nån som kan tänka sig att bo här, jag pallar inte vara ensam så länge så hör av er!

Kommentarer

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0