Image and video hosting by TinyPic

Down Down Down.

Fan. Jag är så jävla trött på att bli besviken.
Kommer aldrig, aldrig mer att nånsin hoppas på någonting igen.

Idag så gifte sig min pappa visst. Jag hade ingen aning, fick ett sms från min syster där det stod att han skulle gifta sig.
Jag ringde henne och hon sa att det stod i tidningen att han och Kate skulle gifta sig klockan 16.00 i Miami idag.
Jag blev hyfsat ledsen alltså. Jag är trött på att pappa ska dölja allting för mig, jag menar, ett giftemål är en rätt stor grej ändå. Det tycker jag iaf. Och han sa inte ens nånting, det känns bara så jävla dumt.

Jag längtar till hösten nu, till att kunna flytta hemifrån och aldrig mer sätta foten på det här jävla stället. Jag är så jävla trött på dom, på allt. Fyfan vad less jag är på mitt liv.

Kommentarer
Postat av: joline

Awh, gumman. :/
Kramas med-

2008-03-16 @ 15:30:50
URL: http://twistandshout1.blogg.se

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0